Реєстрація торгівельних марок

Реєстрація торгівельних марок

8 хв на прочитання
Наші послуги
Консультація

Реєстрація торговельних марок під ключ

Як зареєструвати Торгову марку?

Торгівельна марка (бренд, товарний знак, логотип) – це унікальний знак або символ, який використовується компанією або бізнесом для ідентифікації своїх товарів та послуг. Цей знак може складатися зі слів як в латиниці так і в кирилиці, комбіновані знаки (логотипи), фірмові назви, кольори тощо. Торгівельна марка допомагає відрізняти продукцію чи послуги даної компанії від продукції чи послуг конкурентів, створює імідж та довіру споживачів, а також захищає права власності на ідентифікаційний знак компанії. Реєстрація торгівельної марки надає її власнику право використовувати, забороняти використання та передавати права на знак іншим особам. Далі в статті розглянемо основні вимоги та етапи, які дозволяють швидко та без проблем зареєструвати бренд

Види реєстрацій

Реєстрація торгівельних марок може відбувається наступними методами:

  • національна;
  • міжнародна.

Національна реєстрація здійснюється на території самої країни, в нашому випадку, в Україні. Вона дає власнику ексклюзивні права використовувати марку на українському ринку. Це дозволяє захистити бренд від незаконного використання і копіювання з боку інших суб’єктів господарювання.

Заявка на національну реєстрацію подається до відповідного органу інтелектуальної власності України, після чого проходить перевірку та експертизу. Після успішного завершення процесу власник отримуєте свідоцтво про реєстрацію, яке підтверджує його права на використання ТМ в Україні.

Міжнародна реєстрація торгівельної марки гарантує максимальний захист від незаконного використання товарного знаку на території іноземних країн. В свою чергу, міжнародна реєстрація ТМ буває двох різновидів:

  • Мадридська система. Здійснюється згідно з однойменною угодою або протоколом. Ця система дозволяє зареєструвати торгівельну марку одразу  в кількох країнах-учасниках угоди Мадридського протоколу шляхом одного подання в Міжнародному бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ). Основна ідея Мадридської системи – спростити та зробити більш ефективним процес реєстрації марки у багатьох країнах одночасно. Власник ТМ може подати міжнародну заявку на основі вже існуючої національної заявки або реєстрації в своїй країні.
  • Реєстрація в ЄС. Це спеціальна процедура, яка дозволяє зареєструвати торгівельну марку одним поданням в Європейському Союзі та отримати захист в усіх країнах-членах ЄС. Реєстрація в ЄС спрощує та забезпечує єдину охорону марки в масштабах всього європейського ринку.

Скільки часу потрібно на реєстрацію торгової марки?

Реєстрація ТМ включає декілька етапів, в тому числі формальну та кваліфікаційну експертизу. Тому в середньому процес реєстрації може зайняти від 18 до 22 місяців.

Якщо ж свідоцтво на ТМ потрібне терміново, можна скористуватися прискореною процедурою його отримання. В такому випадку процес буде займати орієнтовно 8 – 9 місяців. Але така послуга коштуватиме набагато більше в порівнянні зі стандартною процедурою.

Варто врахувати, що під час дії військового стану в Україні прискорювати реєстрацію торгівельної марки не можна. 

Алгоритм дій щодо порядку реєстрації торгівельної марки

Розглянемо основні етапи реєстрації ТМ:

  1. Перевірка унікальності. Перш за все, необхідно провести дослідження, яке дозволить переконатися, що обрана торгівельна марка є унікальною і не співпадає з іншими зареєстрованими марками. Для цього можна використовувати офіційні бази даних органів інтелектуальної власності або звернутися до професіоналів для здійснення пошуку.
  2. Підготовка документів. Наступний крок – збір всієї необхідної інформації та документів для подання заявки на реєстрацію. Це включає інформацію про заявника, опис марки, класи товарів або послуг, які треба захистити.
  3. Подання заявки. Для подання заявки на реєстрацію необхідно звернутися до відповідного органу інтелектуальної власності – Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій (УКНОІВІ)
  4. Формальна перевірка. Після подання пакету документів, орган інтелектуальної власності здійснює формальну перевірку її відповідності вимогам.
  5. Експертиза. Заявка проходить експертну оцінку щодо заборонених ознак і можливого співпадіння з іншими марками.
  6. Оплата патентного збору. Після успішного проходження експертизи потрібно оплатити патентний збір.
  7. Реєстрація. Після сплати збору і відсутності заперечень торгівельна марка буде вважатися зареєстрованою. Як підтвердження реєстрації на руки замовника видається відповідне свідоцтво.

Хто може зареєструвати торгівельну марку, та за скільки грошей?

Право інтелектуальної власності на торгівельну марку може отримати будь-яка фізична або юридична особа, яка є власником марки або має право на використання марки в комерційній діяльності. Це може бути індивідуальний підприємець, компанія, некомерційна організація або інше юридичне утворення.

Вартість збору за реєстрацію ТМ в одному класі на сьогоднішній день складає 3200 гривень За кожен додатковий клас доведеться ще заплатити по 3200 грн. Та плюс 800 грн. збору за реєстрацію ТМ в кольорі. У випадку, якщо в ТМ використовується слово «Україна», потрібно буде сплатити суму в 24 000 грн.

Важливо! При подачі заявки в електронному форматі надається вигідна знижка в 20%

Наші переваги

Юридична компанія DextraLaw – надійний партнер, який пропонує своїм клієнтам дуже зручну та вигідну послугу «Реєстрація торгівельної марки під ключ». Команда професіоналів з інтелектуальної власності забезпечує повний спектр послуг від початкової консультації та підготовки документації до виконання всіх необхідних формальних процедур. Ми детально вивчимо унікальність вашої марки, проведемо пошук аналогів, підготуємо заявку та будемо взаємодіяти з органами інтелектуальної власності впродовж усього процесу.

Наші переваги:

  • багаторічний досвід та професіоналізм;
  • комплексний та індивідуальний підхід;
  • надійність та ефективність;
  • довіра клієнтів.

Обираючи DextraLaw, ви отримуєте надійного партнера, який гарантує успішну та безпечну реєстрацію вашої торгівельної марки. Залишайте свою заявку і ми відразу зв’яжемося з вами та відповімо на всі питання.

Питання та відповіді

Які основні переваги реєстрації торгівельної марки для бізнесу?

Реєстрація торгівельної марки має декілька ключових переваг для бізнесу. По-перше, власник отримує ексклюзивне право на використання марки для своїх товарів або послуг, що дозволяє уникнути конкуренції з іншими суб’єктами. По-друге, реєстрація надає правовий захист, який дозволяє забороняти незаконне використання та далі легально боротися з недобросовісними конкурентами.

Також зареєстрований бренд формує довіру серед споживачів, оскільки підтверджує якість та походження продукту. Крім того, успішна реєстрація може підвищити вартість бізнесу та створити потужний бренд, що привертає більше клієнтів та партнерів.

Що визначає унікальність торгівельної марки під час реєстрації?

Унікальність торгівельної марки є ключовим критерієм під час реєстрації. Органи інтелектуальної власності проводять дослідження та перевірку на відповідність зареєстрованим маркам в базах даних. Це дозволяє встановити, чи існують аналогічні марки або схожі знаки, які вже внесені в офіційну базу. Якщо торгівельна марка унікальна та не порушує права інших власників, вона може бути успішно зареєстрована. Важливо, щоб ТМ відповідала критеріям індивідуальності та не вводила споживачів в оману щодо походження продуктів або послуг.

Які права має компанія щодо зареєстрованої ТМ?

Компанія, яка успішно зареєструвала ТМ, має ексклюзивне право на її використання для своїх товарів або послуг у визначених класах. Це означає, що жодна інша особа не може використовувати або реєструвати аналогічну марку у тих самих класах, що вже захищені законодавством.

Окрім цього, зареєстрована торгівельна марка надає правовий захист власнику, що дозволяє звертатися до суду та захищати свої права у разі порушення. Це дає бізнесу право використовувати ТМ для створення унікального бренду, що суттєво підвищує довіру серед споживачів.

Хто може бути володільцем (власником) торгівельної марки?

Володільцем торгівельної марки може бути будь яка фізична або юридична особа (компанія).

Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть свою проблему чи питання, звернувшись до нас, замовивши дзвінок, або зв'язавшись з нами через контакти зручним для вас способом!

Зв'язатись з нами
Консультація
0%

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Наш фахівець зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію по вашим питанням.