Реестрація (ТМ) торгової марки в США під ключ
Реєстрація торговельної марки (ТМ) в Сполучених Штатах Америки – це важливий крок для бізнесів, які бажають захистити свої унікальні бренди та товарні знаки на американському ринку. Спеціалісти юридичної компанії Dextra Law, з великим досвідом у сфері інтелектуальної власності, готові надати повний спектр послуг з реєстрації торговельної марки “під ключ” від пошуку доступності до подальшого супроводу та захисту. Долучіться до нашої експертної команди для забезпечення надійного юридичного захисту вашого бренду в США.
Особливості реєстрації торговельної марки у США
Ключовою особливістю процедури є вибір підстави для подання заявки. Розглянемо основні положення, які описують підстави на подання заявки:
- Use in Commerce (Використання в Торгівлі). Заявка може бути подана на підставі факту використання ТМ в комерційних цілях. Потрібно надати докази використання та інформацію про реальне використання марки на ринку.
- Intent-to-Use (ITU) (Намір Використання). Ця підстава дозволяє подати заявку, навіть якщо марка ще не використовується, але є намір використовувати її у майбутньому. Після прийняття заявки, потрібно буде надати доказ використання до видачі фінального свідоцтва.
- Іноземна Заявка/Реєстрація (на підставі Паризької Конвенції). Якщо ТМ була зареєстрована в іншій країні, можна використовувати цю реєстрацію як підставу для подання заявки в США на основі Паризької Конвенції.
- Міжнародна Реєстрація (на підставі Мадридської Угоди). Відома як Мадридська Система, ця підстава дозволяє подати міжнародну заявку та розширити захист ТМ в США на підставі міжнародної реєстрації.
Класи МКТП
Міжнародна класифікація товарів і послуг (МКТП) визначається на основі груп, в які включаються товари і послуги для реєстрації торговельних марок. Основні класи МКТП виглядають так:
- Клас 1: Хімічні речовини
- Клас 2: Фарби та лаки
- Клас 3: Косметика та чистячі засоби
- Клас 4: Мастила та смазки
- Клас 5: Медичні та ветеринарні препарати
- Клас 6: Метали та їхні сплави
- Клас 7: Машини та обладнання
- Клас 8: Ручні інструменти
- Клас 9: Електротехніка та наукові прилади
- Клас 10: Медичні прилади та інструменти
- Клас 11: Прилади для освітлення, обігріву та кондиціювання
- Клас 12: Транспортні засоби
- Клас 13: Вогнепальна зброя та боєприпаси
- Клас 14: Ювелірні вироби
- Клас 15: Музичні інструменти
- Клас 16: Папір і товари для письма
- Клас 17: Каучукові вироби
- Клас 18: Коштовні шкіри та сумки
- Клас 19: Будівельні матеріали
- Клас 20: Меблі та аксесуари
- Клас 21: Побутові вироби
- Клас 23: Пряжа та нитки для текстилю
- Клас 24: Текстильні матеріали
- Клас 25: Одяг та взуття
- Клас 26: Галантерейні вироби та аксесуари
- Клас 27: Покриття для підлоги
- Клас 28: Іграшки та ігри
- Клас 29: Продукти харчування
- Клас 30: Продукти кондитерські
- Клас 31: Сільське господарство та продукти харчування
- Клас 32: Безалкогольні напої
- Клас 33: Алкогольні напої
- Клас 34: Тютюнові вироби
- Клас 35: Реклама та управління бізнесом
- Клас 36: Фінансові послуги та нерухомість
- Клас 37: Будівництво та ремонт
- Клас 38: Зв’язок та телекомунікації
- Клас 39: Транспортування та зберігання
- Клас 40: Обробка матеріалів
- Клас 41: Освіта та розваги
- Клас 42: Наукові та технічні послуги
- Клас 43: Послуги готельного та ресторанного бізнесу
- Клас 44: Медичні послуги та послуги краси
- Клас 45: Юридичні та соціальні послуги
Етапи реєстрації торговельної марки в США
Реєстрація торгової марки в США є складним та важливим юридичним процесом. Основні етапи процедури:
- Проведення комплексного попереднього пошуку для визначення доступності торговельної марки та уникнення конфліктів.
- Складання та подання офіційної заявки до Патентного та Торговельного Офісу США (USPTO).
- Визначення та коректне класифікування товарів і послуг, які ви плануєте захищати.
- Заповнення всіх необхідних документів та представлення опису товарів чи послуг, логотипів та інших елементів.
- Комунікація з Патентним та Торговельним Офісом у випадку додаткових запитань чи вимог.
- Розгляд заявки USPTO, її опублікування та можливе виникнення вимог чи зауважень.
- Рішення конфліктів, якщо існують вимоги чи виклики до реєстрації.
- Офіційна видача свідоцтва про реєстрацію торговельної марки.
- Моніторинг та захист прав на торговельну марку після отримання реєстрації.
Від чого залежить Вартість реєстрації ТМ
Вартість реєстрації торговельної марки (ТМ) може залежати від різних факторів:
- вибір послуг та пакетів;
- кількість класів МКТП;
- географічна реєстрація;
- рівень супроводу;
- терміни подання.
Захистіть свою марку з надійним партнером – Dextra Law, де ваш успіх – наш пріоритет!