Реестрація (ТМ) тороговельної марки в США

Реестрація (ТМ) тороговельної марки в США

5 хв на прочитання
Наші послуги
Консультація

Реестрація (ТМ) торгової марки в США під ключ

Реєстрація торговельної марки (ТМ) в Сполучених Штатах Америки – це важливий крок для бізнесів, які бажають захистити свої унікальні бренди та товарні знаки на американському ринку. Спеціалісти юридичної компанії Dextra Law, з великим досвідом у сфері інтелектуальної власності, готові надати повний спектр послуг з реєстрації торговельної марки “під ключ” від пошуку доступності до подальшого супроводу та захисту. Долучіться до нашої експертної команди для забезпечення надійного юридичного захисту вашого бренду в США.

Особливості реєстрації торговельної марки у США

Ключовою особливістю процедури є вибір підстави для подання заявки. Розглянемо основні положення, які описують підстави на подання заявки:

  • Use in Commerce (Використання в Торгівлі). Заявка може бути подана на підставі факту використання ТМ в комерційних цілях. Потрібно надати докази використання та інформацію про реальне використання марки на ринку.
  • Intent-to-Use (ITU) (Намір Використання). Ця підстава дозволяє подати заявку, навіть якщо марка ще не використовується, але є намір використовувати її у майбутньому. Після прийняття заявки, потрібно буде надати доказ використання до видачі фінального свідоцтва.
  • Іноземна Заявка/Реєстрація (на підставі Паризької Конвенції). Якщо ТМ була зареєстрована в іншій країні, можна використовувати цю реєстрацію як підставу для подання заявки в США на основі Паризької Конвенції.
  • Міжнародна Реєстрація (на підставі Мадридської Угоди). Відома як Мадридська Система, ця підстава дозволяє подати міжнародну заявку та розширити захист ТМ в США на підставі міжнародної реєстрації.

Класи МКТП

Міжнародна класифікація товарів і послуг (МКТП) визначається на основі груп, в які включаються товари і послуги для реєстрації торговельних марок. Основні класи МКТП виглядають так:

  • Клас 1: Хімічні речовини
  • Клас 2: Фарби та лаки
  • Клас 3: Косметика та чистячі засоби
  • Клас 4: Мастила та смазки
  • Клас 5: Медичні та ветеринарні препарати
  • Клас 6: Метали та їхні сплави
  • Клас 7: Машини та обладнання
  • Клас 8: Ручні інструменти
  • Клас 9: Електротехніка та наукові прилади
  • Клас 10: Медичні прилади та інструменти
  • Клас 11: Прилади для освітлення, обігріву та кондиціювання
  • Клас 12: Транспортні засоби
  • Клас 13: Вогнепальна зброя та боєприпаси
  • Клас 14: Ювелірні вироби
  • Клас 15: Музичні інструменти
  • Клас 16: Папір і товари для письма
  • Клас 17: Каучукові вироби
  • Клас 18: Коштовні шкіри та сумки
  • Клас 19: Будівельні матеріали
  • Клас 20: Меблі та аксесуари
  • Клас 21: Побутові вироби
  • Клас 23: Пряжа та нитки для текстилю
  • Клас 24: Текстильні матеріали
  • Клас 25: Одяг та взуття
  • Клас 26: Галантерейні вироби та аксесуари
  • Клас 27: Покриття для підлоги
  • Клас 28: Іграшки та ігри
  • Клас 29: Продукти харчування
  • Клас 30: Продукти кондитерські
  • Клас 31: Сільське господарство та продукти харчування
  • Клас 32: Безалкогольні напої
  • Клас 33: Алкогольні напої
  • Клас 34: Тютюнові вироби
  • Клас 35: Реклама та управління бізнесом
  • Клас 36: Фінансові послуги та нерухомість
  • Клас 37: Будівництво та ремонт
  • Клас 38: Зв’язок та телекомунікації
  • Клас 39: Транспортування та зберігання
  • Клас 40: Обробка матеріалів
  • Клас 41: Освіта та розваги
  • Клас 42: Наукові та технічні послуги
  • Клас 43: Послуги готельного та ресторанного бізнесу
  • Клас 44: Медичні послуги та послуги краси
  • Клас 45: Юридичні та соціальні послуги

Етапи реєстрації торговельної марки в США

Реєстрація торгової марки в США є складним та важливим юридичним процесом. Основні етапи процедури:

  1. Проведення комплексного попереднього пошуку для визначення доступності торговельної марки та уникнення конфліктів.
  2. Складання та подання офіційної заявки до Патентного та Торговельного Офісу США (USPTO).
  3. Визначення та коректне класифікування товарів і послуг, які ви плануєте захищати.
  4. Заповнення всіх необхідних документів та представлення опису товарів чи послуг, логотипів та інших елементів.
  5. Комунікація з Патентним та Торговельним Офісом у випадку додаткових запитань чи вимог.
  6. Розгляд заявки USPTO, її опублікування та можливе виникнення вимог чи зауважень.
  7. Рішення конфліктів, якщо існують вимоги чи виклики до реєстрації.
  8. Офіційна видача свідоцтва про реєстрацію торговельної марки.
  9. Моніторинг та захист прав на торговельну марку після отримання реєстрації.

Від чого залежить Вартість реєстрації ТМ

Вартість реєстрації торговельної марки (ТМ) може залежати від різних факторів:

  • вибір послуг та пакетів;
  • кількість класів МКТП;
  • географічна реєстрація;
  • рівень супроводу;
  • терміни подання.

Захистіть свою марку з надійним партнером – Dextra Law, де ваш успіх – наш пріоритет!

Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть свою проблему чи питання, звернувшись до нас, замовивши дзвінок, або зв'язавшись з нами через контакти зручним для вас способом!

Зв'язатись з нами
Консультація
0%

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Наш фахівець зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію по вашим питанням.